Saturday 10 September 2011

מין בטוח במהלך הריון טיפים יעילים



הזין שלו פשוט ענק והוא רק מזיין ומזיין
ממש כמו השפן של אנרג'ייזר, זה שם מעולה לסרט סקס
בטח היא לא יכלה ללכת שבוע מרוב שהוא פתח את הסקסית הזאת



אני מת על איך שהסקסית הזאת מוצצת
הזין שלי כאן מוכן רק כדי להכניס לה אותו עמוק לגרון
ולזיין לה את הפה כשהביצים שלי קופצות לה על הסנטר
ואז אני אעמיד אותה על 4 וכמו בסרט סקס אפסק לה את הישבנים
ונעשה רק סקס כל היום וכל הלילה





בחברה העירונית – מודרנית של היום, אדם מן השורה מוצא את עצמו מהר מאוד בודד. לא פעם, הוא חש צורך בחבר או מכר בהישג יד ואף את מגען של גוף נשי, חם ומלטף שכוב לידו. אבל בחברה העירונית בעלם המערבי, האדם לא מכיר את השכנים באותה הקומה, את הדוור השכונתי ולא טורח להגיד בוקר טוב לקופאית בסופר, ממנה קנה עכשיו לחם וחלב.
העולם המודרני – מערבי הוא עלם מסתגל. כשיש צורך, מספקים מענה. הבדידות אופפת רבים בימנו. כדי לספק מענה נגד תחושת הבדידות בקרב ישראלים חילוניים ומסורתיים, המוצאים עצמם רווקים וללא בני זוג, הוקמו אתרי היכרויות. בני זוג יכולים להכיר האחד את השניה למטרות כאלו ואחרות, כגון למטרות סקס, זוגיות ואף נישואין. בזכות אתר ההכרויות די ידוע, באופן אישי זכיתי לקבל את הזיונים הטובים ביותר שלי, עם נשים בשלות, סקסיות בטרוף ולוהטות. תמיד אני מדבר עם כמה נשים במקביל, אבל כשאני מתביית על מישהי לוהטת שעושה לי טוב במיטה ומספקת אותי מינית, אני מושך את הקשר ככל האפשר. כך, נוצר מצב שלא נשארתי הרבה זמן לבד בין קשר לקשר, בזכות אתר ההכרויות. אני אוהב להיות בקשר עם נשים לוהטות ובשלות, בטוחות בעצמן ויודעות מה הן רוצות. אבל קשה מאוד להכיר נשים 
בתל אביב. בזכות האתר, קל יותר לגשת לבחורה, להתחיל איתה ולמקד את החיפוש 

מלכתחילה בהתאם לטעם שלך ולמטרת ההיכרות.

זה לא משנה מהי המטרה שאתה מעוניין להכיר דרך האינטרנט. יכול להיות כי אתה אוהב סקס, יתכן ואתה מעוניין לבגוד באישתך ואולי עדיין אין לך אישה. בכלל, מתאים לי כל העידן הזה של האינטרנט ואתרי ההכרויות. לקזנובה כמוני, החיים ממש גן עדן עליי אדמות.